poniedziałek, 4 kwietnia 2011

Alea iacta est.

Do kogo skierowany jest ten blog?
Blog ten skierowany jest do wszystkich miłośników uzależniającego hobby jakim jest wargaming. Swoją przygodę z szeroko pojętym wargamingem rozpocząłem w 1996 roku. Przez 15 lat mój związek z „małymi żołnierzami” wyglądał dość różnie. Nawet jeśli moje hobby pozostawało w cieniu codziennych zajęć, to co cały czas w mniejszym lub większym stopniu temat ten przewijał się przez moje życie. Z perspektywy czasu, myślę że, prawdziwym renesansem dla mojego hobby był okres studiów. Kiedy to moje zainteresowanie mogło się rozwijać.

O czym będzie i co ja z tego mam?
Dla mnie ten blog będzie przede wszystkim notatnikiem, w którym będę prowadził „dzienniki” swoich prac modelarskich dzięki czemu będę mógł lepiej kontrolować swoje projekty. Niestety, chyba jak każdy modelarz, lubię popadać w przesadę i brać zbyt dużo na swoją głowę. Co nazbyt często kończy się rozczarowaniem i nieskończoną pracą.

Oprócz moich zmagań z pędzlem będę jeszcze zamieszczał recenzje, artykuły przeglądowe, historyczne czy informacje o nowościach, które jakoś zwrócą moją uwagę. Nie zabraknie również wielu przemyśleń w formie felietonów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz